איך לקדם כרטיס ביקור חכם?

מה יש לנו בעצם בכרטיס החכם?

אז ככה בקצרה, בכרטיס החכם שלנו יש ואמורים להיות כל האפשרויות להציג את העסק ואת פרטי יצירת הקשר עם העסק.

בדרך כלל בכל כרטיס תוכלו לראות תמונה ראשית, הסבר קצר על העסק ושלל כפתורים יעזרו ללקוח ליצור אתכם קשר בקלות.

יש עסקים שמוסיפים גם מלל ומספר תמונות כתיק עבודות אבל אני ממליץ לא לעשות את זה ולתת ללקוח ליצור אתכם קשר במהירות.

איפה ואיך אפשר לקדם את הכרטיס?

היום יש שלל אפשרויות לפרסם ולקדם את העסק שלכם באמצעות הכרטיס בראשן עומדות כמובן הרשתות החברתיות.

יש לנו את פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ועוד שלל רשתות ואפשרויות שבעזרת לחיצה ניתן לשתף את הכרטיס שלכם.

את הכרטיס ניתן לשתף למשל כתגובות בפייסבוק בעזרת העתקת כתובת קישור הכרטיס והדבקה שלו באותה שורה שאתם מגיבים בפוסטים.

יש עולם שלם שנקרא פרסום ממומן, לא ארחיב עליו כאן אבל ניתן ללא ספק להשתמש בשיטה הזאת על מנת להגיע לקהל רחב של גולשים לפי תחומי עניין במיוחד בפייסבוק.

כמה טיפים לשיווק העסק בעזרת הכרטיס החכם

אני רוצה לתת לכם טיפ או שניים שיעזרו לכם לפרסם ולהתפרסם ברשתות החברתיות במיוחד פייסבוק ומניסיון שלי זה עובד טוב מאד.

1 הצטרפות לקבוצות בפייסבוק

בפייסבוק ניתן למצוא המון קבוצות בתחומים שונים, נסו למצוא תחומים שקשורים בתחום העיסוק שלכם ופשוט להצטרף.

ההמלצה שלי היא להצטרף גם לקבוצות אזוריות ואני מתכוון לערים שבהם אתם מעניקים או רוצים להתחיל להעניק שירות.

2 תתחילו להגיב לפוסטים

אחרי שהצטרפתם לקבוצות תתחילו להגיב לפוסטים שגולשים רושמים ואני מתכוון בעיקר לפוסטים שקשורים בתחום העיסוק שלכם.

אם אתם רואים שגולשת בשם ניצה מחפשת מישהו שינקה לה את הספה ואתם אינסטלאטורים אז כמובן שמיותר להגיב.

אין ספק שזו עבודה וצריך להכנס לא מעט לפייסבוק אבל תאמינו לי זה עובד, בעלי מקצוע שאני מכיר עושים לא מעט כסף מפרסום כרטיס הביקור שלהם בקבוצות.

3 שלחו את הכרטיס ללקוחות בסיום שיחות

כל בעל עסק מכיר את התופעה של בירור מחירים או כל נושא אחר בתחום העסק וזו הזדמנות מצוינת בשבילכם לשווק את העסק.

אני ממליץ לכם בחום בסיום כל שיחה לשלוח כרטיס ביקור דיגיטלי לאותו מתקשר, זה מרשים, מראה רצינות ורוב המתקשרים יחזרו אליכם!